dec 3
Julavslutning på Osaby Säteri
Den 2 dec bjöd KMH sina medlemmar på Jultallrik på Osaby Säteri som avslutning på det gångna året.
![IMG_7212[1]](http://www.kronobergsmotorhistoriker.se/wp-content/uploads/2015/12/IMG_72121-640x480.jpg)
Det serverades god julmat i höstmörkret
![IMG_7213[1]](http://www.kronobergsmotorhistoriker.se/wp-content/uploads/2015/12/IMG_72131-640x480.jpg)
Några av medlemmarna…..
![IMG_7214[1]](http://www.kronobergsmotorhistoriker.se/wp-content/uploads/2015/12/IMG_72141-640x480.jpg)
…och ännu fler
![IMG_7217[1]](http://www.kronobergsmotorhistoriker.se/wp-content/uploads/2015/12/IMG_72171-640x480.jpg)
![IMG_7216[1]](http://www.kronobergsmotorhistoriker.se/wp-content/uploads/2015/12/IMG_72161-640x480.jpg)
Kerstin hade hälsningar från Lasse som gärna hade velat vara med.
text o bild: Sture Heiman
